Klantenservice Webshop

Een bestelling plaatsen bij ons, dat is zo geregeld. Je kunt kiezen om online te bestellen en online te betalen, of om een product te reserveren in de winkel. Je betaald dan pas in de winkel.

 

  1. Hoe bestel ik?
    • Zoek naar een product dat je graag wilt kopen. Leg het dan in je digitale winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.
  2. Kies bezorgen of ophalen
    • Bezorgen of afhalen? Kies hoe je jouw product wilt ontvangen.
  3. Inloggen
    • Heb je een account? Als je inlogt gaat het bestellen veel sneller
    • Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, even invullen.
  4. Controleren en betalen
    • Kies een van onze betaalwijzen
    • Check, check, dubbelcheck. Klopt alles wat er staat?
    • Bestelling voltooien.
  5. Klaar!
    • Bedankt! Je bestelling is geplaatst. Je hoeft alleen maar te wachten of naar de winkel te gaan om het product op te halen zodra deze klaar ligt.

 

Nadat je je bestelling hebt geplaatst gaan wij voor je aan het werk om de producten zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Wij hebben niet alle producten op voorraad. Hierdoor is de levertijd afhankelijk van de levertijd van de leverancier. Wij bezorgen de meeste producten binnen 1 week. Het kan zijn dat de leverancier een langere levertijd hanteert. Wij houden je hiervan op de hoogte.

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de pagina van de bezorgdienst. Je vindt deze link ook in de verzendbevestiging. Kleinere producten  die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Bezorgen

Wij hebben niet alle producten die online staan op voorraad. Wij bestellen de producten bij de leverancier, hierdoor is de levertijd afhankelijk van de leverancier. De meeste goederen worden binnen een week bij u geleverd. Mocht het langer duren houden wij u hiervan op de hoogte. Nadat wij de bestelling hebben verzonden, volg je je bestelling via de track & trace link die je van ons hebt ontvangen. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Ophalen in de winkel

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je hem liever ophalen in onze winkel? Dat kan! Wij zorgen dat het bestelde product bij ons gereserveerd word. Je krijgt van ons een bericht als het product voor je klaar staat. Je kunt de bestelling in de winkel betalen, wel zo makkelijk.

Ontdek, test en vergelijk verschillende producten in de winkel. Er staan producten klaar om uit te proberen in onze winkel.

Betaal makkelijk met je pinpas, contant of creditcard. Of een combinatie.

Liever persoonlijk advies op afspraak? Maak een gratis afspraak op LINK HIER

Op onze website vind je veel informatie over onze producten. Is het niet helemaal duidelijk of wil je persoonlijk advies hebben? Neem dan contact met ons op.

Onze winkel is CBW-erkend. Wil je precies weten wat dat inhoud? Kijk dan hier. In het kort:

  • 2 jaar volledige garantie op producten die je bij ons koopt.
  • Aanbetaling garantie.

Product toch niet helemaal naar wens of past de kleur toch niet in je slaapkamer?

Is je product niet speciaal voor jou gemaakt of een hygiene artikel? Dan mag die altijd, zonder opgaaf van reden gewoon teruggestuurd worden. De kosten hiervan komen voor eigen rekening.

Hoe werkt dat?

  • Pak je bestelling weer netjes in, lukt dit niet. Laat de verpakking heel en stuur het goed verpakt terug, zodat het niet vies kan worden.
  • Neem het pakket mee naar het postkantoor.
  • Geef het pakket af bij het postkantoor en verstuur deze naar ons adres. De kosten betaal je zelf, wij doen de rest.
  • Zodra het pakket bij ons is aangekomen, controleren wij de bestelling. Is het allemaal goed? Krijg je je geld teruggestort!