Corona en aangepaste openingstijden

Coronabeleid en aangepaste openingstijden winkel

Ons Coronabeleid in de winkel

Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen met betrekking tot de verdere uitbraak van het Coronavirus informeren wij hierbij over de maatregelen die wij hebben genomen om de dienstverlening te kunnen blijven bieden, waarbij de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers voorop staan.

Tot nader order is onze winkel gewoon open en zullen we de richtlijnen van het RIVM strikt volgen. Het is zeker ook mogelijk om op afspraak te komen, bij onze winkel bent je ook ’s avonds welkom, weliswaar op (privé-) afspraak en onder de geldende voorwaarden/ voorzorgsmaatregelen voor zowel u als onze gezondheid. Dit betreft de Dinsdag-, Woensdag- of Vrijdagavond.

Onze adviesgesprekken voeren wij verspreid door de winkel, zodat je op gepaste afstand kunt spreken met de betreffende adviseur. Via de button op deze pagina kun je deze afspraak inplannen. Telefonisch contact opnemen of e-mailen kan natuurlijk ook altijd.

De meeste van onze leveranciers ondervinden momenteel geen leveringsproblemen. Daarom kunnen de meeste bestellingen rondom de afgesproken termijn geleverd worden. In sommige gevallen moeten er onderdelen van een product uit België komen. Onze leveranciers in België hebben aangegeven dat er op dit moment niet geleverd kan worden. In die gevallen dat wij verwachten dat de levering niet tijdig plaats kan vinden, nemen wij contact met op om de situatie te bespreken.

Hygiëne protocol in de winkel

We volgen de richtlijnen van het RIVM op. Al onze medewerkers zijn hierover geïnformeerd en krijgen de juiste richtlijnen mee. Zodra er nieuwe richtlijnen komen, geven we die direct door aan onze medewerkers. Alles is er op gericht om besmetting te voorkomen. Dit betekent o.a.

  • Wij schudden geen handen en blijven op gepaste afstand
  • Wij reinigen na ieder bezoek: Deurklink, tafel, pinautomaat, computer
  • Bij het test-liggen leggen we voor iedere klant een fris kussensloopje op het kussen neer
  • We geven tot nader order uit hygiëne oogpunt geen testkussens meer mee
  • Wij vragen zo veel mogelijk contactloos te betalen. Via pinautomaat met bankpas of contactloos via telefoon
  • Wij vragen iedereen te hoesten en niezen in de elleboog en gebruik te maken van papieren zakdoeken
  • Wij bieden de mogelijkheid tot handen te wassen wanneer je dat wilt.
  • Je kunt ervan uitgaan dat medewerkers die verkouden of grieperig zijn, direct thuis blijven.

Hygiëne protocol bij bezorgen

Wij leveren orders nog ‘gewoon’ uit en zullen hier ook de richtlijnen van het RIVM volgen.

  • Onze bezorgmedewerkers zullen gepaste afstand houden tijdens het bezorgen. Mogelijk vraagt je thuissituatie erom dat onze bezorgmedewerker je tijdens het installeren vraagt om de ruimte te verlaten.
  • De bezorgers volgen de richtlijnen van het RIVM. Mogelijk vragen ze na de bezorging of zij de handen mogen wassen.
  • We nemen uit hygiëne oogpunt geen oude matrassen meer mee. Als dit wel is afgesproken dan zullen we deze afspraak nakomen, maar pas als de situatie daar aanleiding toe geeft.
  • Betalingen meestal aan de hand van een factuur die bij bezorging wordt overhandigd.
  • Als je ziek bent, verkouden of andere signalen die mogelijk wijzen op Corona, verzoeken wij even contact met ons op te nemen. In overleg zullen we dan een nieuwe afspraak inplannen, omdat wij ook onze medewerkers graag gezond houden.

Onze “tijdelijke aangepaste” openingstijden

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur.
Dinsdag-, Woensdag- en Vrijdagavond uitsluitend op (privé-)afspraak.
Dit laatste enkel en alleen onder de geldende voorwaarden/ voorzorgsmaatregelen.

Een (privé-) afspraak maken?

Dit kan via ons aanvraagformulier op beddenspecialist.nl/kalkman klik op de button.

Of stuur een e-mail naar: info@beddenspeciaalzaak
maar bellen kan natuurlijk ook tijdens onze openingstijden naar: 0172-612774

afspraak maken